zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plachim.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
felici portal
Witam serdecznie forumowiczow kupilem sobie toyotke celice st202 - blpgk z silnikiem 3s-fe i na nieszczescie zerwal sie pasek - pomyslalem trudno, trzeba zrobic i jechac dalej... zabralem sie za rozbieranie pokryw rozrzadu i napotkalem pierwszy problem a mianowicie odkrecenie kola od paska wielorowkowego - mozecie wierzyc lub nie ale niczym tej sruby odkrecic niemoge ( zapewne poszla by pneumatykiem ale nie dyzponuje niestety) i tu moja pierwsza prosba o pomoc moze ktos mial podobny problem i jakos sobie z tym poradzil - gdzie mozna zablokowac aby mozna bylo odkrecic to kolo? wpadlem nagenialny pomysl, iz zapewne da sie zablokowac skrzynia - niestety brak powodzenia - ( skrzynia automa i w zadnym jej polozeniu kolo sie nie blokuje). ie zdjalemjeszcze dolnej pokrywy rozrzadu ale nasunelo misie pytanie ( moze glupie) mianowicie dlatego ze po zdjeciu padka do alternatora kolo to obraca sie stawiajac jakby troche zbyt maly opor ( nie mam doswiadczenia z toyotami wiec troche mnie to zaskoczylo. gdyby ktos dysponowal rysunkiem tegoz silnika z opisem bylbym wdzieczny. wszelkie uwagi bardzo mile widzane- jak nie rusze tej sruby dalej nic nie jestem w stanie zrobic. i jeszcze jedno pytanie (przebieg 110k) wymieniac uszczlniacze na walkach czy raczej nie ruszac? pozdrawiam rafal
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|