ďťż
  CS dla początkujących Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Serwery www.serwerek-cs.pl Stajnia u Hajta [FFA] & [ZombieMod] by Cs-Stajnia.pl Lost-City.pl Najleprza sieć serwerow CS 1.6 Zapraszamy na FFA www.cs-nowysacz.pun.pl Serwery CS Counter Strike 1.6 - Kokodzambo - Steam / Non Ste [1. kolejka][GrupaA]eNET.cs vs. USP-4FUN Sen Kasandry / Cassandra's Dream (AKA Reve de Cassandre, Le) Trzy krĂłlestwa / Red Clif (2008) Panties And Fannies - Dakoda Brooks VA-Just Dancing Electro Music 4 (2010)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zipek123.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Broń.
    CT (counter-terrorist) najczęściej wybierają M4. Jest to bardzo dobry i celny karabin. Można założyć tłumnik, który co prawda obniża trochę jego celność ale strzelamy cicho. Tłumnik najlepiej zakładać gdy kampimy (zwłaszcza w ciemnych miejscach) lub gdy od wroga dzieli nas duża odległość i zamierzamy go zaskoczyć (zanim się kapnie skąd zostaje ostrzeliwany powinniśmy zdążyć go sprzątnąć). Warto dodać, iż broń ta nadaje się do strzelania w biegu ale bez tłumnika, ponieważ z tą opcją miałaby ona zbyt duży rozrzut i trudno było by trafić przeciwnika. Jeśli już zamierzamy strzelać biegnąć, strzelajmy max po 2 strzały, a najlepiej pojedyńczo, chyba ze przeciwnik jest blisko (wtedy mozemy sypać w niego ołwiem).

    Terroryści = (zazwyczaj) AK (czyli kałach) = kłopoty (gdy gracz jest dobry). Kałachy mają 3 świetne zalety: są tanie, celne i posiadają dużą moc rażenia (strzały zabierają dużo HP i niestety więcej niż M4). Mają też wady: odnośnie celności; są celne ale tylko pierwsze max 3 strzały. Kałachy mają cholernie wielki rozrzut. Na dalsze odległości nie warto strzelać ciągło poniważ prócz pierwszych 2-3 kul reszta pójdzie nad głową wroga. Kałachy, jak wspominałem, mają dużą moc, dlatego są zabójcze na bliskie odległości. Najczęściej gdy spotka się M4 i AK (blisko), to AK wygrywa pojedynek ponieważ na zabicie wroga wystarczą my 3 strzały w kamizelke (2 bez). M4 potrzebuje więcej.

    Teraz napisze o poradach dotyczących zwykłego grania.

    Po pierwsze warto znać mapy, żeby się orientować, gdzię się jest, gdzie można iść, i co najważniejsze, gdzie moze czaić lub wyskoczyć nam zza rogu wróg.

    Wyskakiwanie.
    Czasami jestesmy pewni ze za rogiem jest jakiś wróg. Nasz przeciwnik kampi i nie zamierza wyjsc nam na przeciw. Co robimy? Bierzmy spluwke i wyskakujemy z za rogu o razu kucając przy lodowaniu. Lecąc staramy się namierzyc przeciwnika i juz do niego strzlać. Pytanie: po co to wszystko? Niektórzy kampujący ustwiają swój celownik zaraz koło krawędzi rogu czekając aż się z niego tylko wychylimy. Nie bede tu wielce o tym pisał ponieważ jest ten trik ogólnie znany. Wielu nie daje się na niego nabrać ale czasami potrafi pomóc. Mi pomógł.

    Punkty wejścia/wyjścia.
    Takimi punkami są okna, drzwi, bramy. Chciałbym tu powiedzieć nieco o drzwiach. Wiele z nich skrzypi dając info wrogowi o naszym aktualnym położeniu. Gdy przeciwnik obstawia takie drzwi najczęsciej zanim nas zobaczy juz zaczyna strzelac i mu sie udaje nas zabić. Jak temu przeciwdziałać? Dobrze jest podejść cichaczem do drzwi, szturchnąć je i natychmiast się oddalic do tyłu lub na bok za ściane. Jeśli drzwi zostaną obsypane ołowiem wiemy ze jest za nimi wróg.
    Podobnie moze byc z oknami: niektóre mają szyby/ kraty. Nie mam tu jakis wielkich uwag ale trzeba równiez uwazac na obstawiających je napastników. Uniakjcie takich które pokazują nam jakis duzy obszar mapy, poniwaz nas w oknie łatwo zauwazyc.

    Zmiana magazynku.
    Strasznie wielu graczy popełnia następujący błąd: zauważają przeciwnika, wystrzeliwują od 3 do 6 kul zabijając go poczym automatycznie naciskąją "r" aby zmienic magazynek. W tym po momencie pojawia sie drugi koles i bezczelnie nas zastrzela (nie mamy szans). Zabijąjąc wroga pamiętaj ze za nim moze byc jeszcze jeden, trzech, czterech a nawet cały oddział, dlatego usuwając przeciwnika zawsze odczekaj chwile w ciszy poniewaz takich momentach bardzo często wyskakuje pojawia sie kolejny. Jeśli nie jestes pewien wycofaj sie w bezpieczne miejsce i wykonaj przeładowanie.

    Strzelanie.
    Najważniejsze są zazwyczaj te pierwsze strzały, efekt zaskoczenia i refleks. Na dalekie odległości strzelaj malutkimi seriami (2 strzały - pauza - 2 strzały - pauza) a najlepiej szybko ale pojedyńczo ("klik" "klik" "klik" klik"). Warto strzelać biegnąc jesli chcemy byc mniej narazeni na obrażenia (mamy wtedy jednak mniejszą celność). Wykorzystuj granice strzału do samego zera. Jesli przeciwnik bedąc przez nas ostrzeliwany zamierza się wycofac za róg strzelajmy równiez lekko w ściany (krawędzie) poniewaz kule moga je przebic i zabij przeciwnika. Czasami w ten sposób mozemy zabic wroga nawet go nie widząc (jesli wiemy ze tam jest). Dotyczy to nie tylko krawędzi ścian ale i także drzwi, jakiś cienkich warstw. Strzały przez ściany i inne przeszkody zadają mniej obrażeń, niż te, ktore dotrą do celu wprost. Dobrą poradą odnośnie strzelania jest także to, iż nalezy strzelać a zarazem kryć się: jestes za skrzynką, wychylasz się, zauważasz wroga oddajesz 2-3 strzały, chowasz się (teraz wiesz gdzie jest twój cel: za inna skrzynka, ścianą, oknem itp.), znowu się wychylasz, kilka strzałów i chowasz. Co ci daję daje strzelanie? Jej plus polega na tym ze wiedzac gdzie jest cel ustawiasz odpowiednio celowniki potem zaley juz tylko od twojego refleksu to czy go zabijesz.

    Poruszanie i skradanie.
    Kiedy biec, a kiedy iść powoli czy kucając? Nigdy nie skradaj sie przy jakiejs wiekszej rozpierduchy bo nie ma to sensu. Skradaj się gdy podejrzewasz gdzie jest przeciwnik czy kiedy podchodzisz do bomby by ją rozbroić/podłożyć. Skradanie się jest elementem wyczucia, trzeba to po prostu wiedziec. Warto zaznaczyc iż mozna wchodząc po drabinie nie hałasując (trzeba wcisnąć "Ctrl").

    Ciekawostka.
    Na mapie de_train gdy usłyszysz:
    a) szczekającego psa: oznacza to, iz ktoś schował sie pod wgonem,
    b) lecący samolot: ktoś znajduje się na wagonie.

    Mam nadzieje że w czymś niektórym moge tu pomóc (chociaż tym początkującym).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal