Mag Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Krwawy tyran - Henryk VIII / Henry VIII (2003) Stajnia u Hajta [FFA] & [ZombieMod] by Cs-Stajnia.pl Tokyo Hot n0455 - HD - Uncensored Dodane (dział Podróże): Międzyrzecz. Tiesto - In Search Of Sunrise 1-7 Complete Collection Lada | 241MB AVEK. VA - 100 Percent Hardcore (2009) VA-DJ Promotion CD Pool House Mixes 219 (2009) [3/21] Digital Playground - Janie Summers Girl Next Door
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • achim.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Karty Atakuj±ce:
    Actio - Czysty parali¿. Mag posiada wiele warto¶ciowych kart parali¿uj±cych. Ta jest bezwarto¶ciowa.
    Chorma - Bardzo przeciêtna karta. Najlepiej w³o¿yæ Mossiny, b±d¼ Nolbo na jej miejsce.
    Energon - Najlepszy atak w naszej podstawowej talii - pó¼niej rzadko u¿ywany ze wzglêdu na "niewygodny" koszt ataku oraz lepsze zamienniki.
    Explodio - Boom! Owy zamiennik Energona - Atak wy¿szy o 20, lecz u¿ycie niesie ze sob± pewne ryzyko...
    Firarza - Jeden z najs³abszych ataków ognistych, przy tym na swój sposób wydajny.
    Firza - Podstawowy czar ognia. Pozbyæ siê z talii i zrobiæ miejsce dla czego¶ lepszego.
    Firzorion - Padnijcie na kolana. Jeden z symboli Zakonu. Ten smoczy podmuch to najsilniejszy atak w grze i pozycja nr.1 dla maga.
    Firrus - Jeden z silniejszych ataków maga, do³adowany Ampu³kami sieje postrach.
    Frosot - Na pewno znajdzie miejsce w talii opartej na parali¿u. Dosyæ dobry koszt ataku i obra¿enia.
    Groom - Bardzo niskie obra¿enia, ale atutem tej karty jest to, ¿e uzdrawia niewielk± czê¶æ naszego HP. Mimo tego nie polecam trzymaæ w talii.
    Hila - Podstawowa karta lecz±ca. Wydajnie leczy, a w po³±czeniu z Litostonosem ro¶nie na znaczeniu.
    Hilan - Bardzo dobrze uzdrawia. Warto zagospodarowaæ miejsce dla 1-2 sztuk, bo mo¿e nam ocaliæ ty³ek.
    Hilanultinum - Superleczenie. Nie¶miertelno¶æ. Potêga. Wszelkie ataki przeciwnika daremne. Niestety, niezwyk³a rzadko¶æ.
    Kiristil - ¦wietny atak powoduj±cy stagnacje przeciwnika. Koszt karty umo¿liwia nam ataki co turê zadaj±c przy tym w miarê dobre obra¿enia.
    Litostonos - Druga po Firzorionie broñ masowej zag³ady. Mimo, ¿e minimalnie s³abszy - zostawia nam cenne AP, które mo¿emy dobrze wykorzystaæ.
    Luna - Brat bli¼niak Firrusa. Jednak po wzmocnieniu dzia³a inaczej, powiedzia³bym korzystniej, od tego drugiego.
    Mossin - Najs³abszy "paralizator" w talii maga. Mimo to przez czê¶æ gry powinien go¶ciæ w naszej talii.
    Nolbo - Karta rzadko¶ci "D", mimo to niezwykle silna. Je¶li opierasz swoj± talie na truci¼nie - trzymaj w niej komplet Nolbo.
    Oaka - S³aba, zgadza siê. Za to bardzo tani sposób na zatrucie ¿ycia przeciwnika. Dos³ownie.
    Ozir - Wydaje siê przeciêtniakiem, ale dwa ataki pod rz±d daj± praktycznie takie same obra¿enia co Firzorion! Mo¿na skombinowaæ z Kiristilem.
    Salvo - Najs³abszy atak w Venatios. Najlepsza strategia? Nie zbli¿aæ do naszej talii i zapomnieæ, ¿e istnieje.
    Toxa - Zatruwa - jedyna korzy¶æ. Je¶li jednak lubimy ten status to Toxa musi stawiæ siê w komplecie obok Nolbo.
    Victus - Zabójczy. I to nie ze wzglêdu na du¿e obra¿enia - mo¿na siê nim dotkliwie poharataæ. Król w taliach ryzykantów.
    Vitala - Kolejna karta lecz±ca. ¬le siê wkomponowuje w komba z silnymi atakami. Lepiej ju¿ bawiæ siê Hil±.
    Watra - Taka sobie karta - zarezerwowana dla pocz±tkuj±cych graczy. Dobra na Lany Poniedzia³ek. Chlup!
    Zigi - Kolejny ¶mieæ, drugi biegun Firzy. Ale je¶li chcecie mo¿ecie ³±czyæ z... Litostonosem (a jak¿e) i wyjdziecie lepiej ni¿ na samym Firzorionie.

    Karty Akcji:
    Ampu³ka z Esencj± Ognia - Czas dolaæ oliwy do ognia!
    Bezradno¶æ - Szczyt marzeñ magów z taliami opartymi na parali¿u - Parali¿ absolutny!
    Chwyt Kefero - Mo¿e wprowadziæ chaos w strategie przeciwnika.
    Dotyk S³oñca - Lecz±ca karta maga, ka¿dy znajdzie miejsce w talii na jej komplet.
    Energia Ksiê¿yca - Obra¿enia Firrusa mo¿na powstrzymaæ na kilka sposobów. Leczyæ siê póki co nie zabroni nam nikt :P.
    Harmonia Natury - Bardzo dobra karta, najlepszy sposób na pozbycie siê ataku przeciwnika, pod warunkiem, ¿e mamy co¶ w zapasie.
    Kamienni Wojownicy - S³aba karta, lepiej ju¿ parali¿owaæ w konwencjonalny sposób.
    Magiczna Precyzja - Lepiej siê upewniæ... Gratka dla magów bawi±cych siê statusami.
    Mistifiko - Je¶li mamy szczê¶cie to Firzorion nawet nas nie dra¶nie. Ale te 20AP...
    Paraliso - Niech przeciwnik ¶pi dalej...
    Przenikliwy Wzrok - U¿ywamy je¶li zazdro¶cimy przeciwnikowi specjalu.
    Stare Ksiêgi - Stary... Po prostu w³ó¿ w to miejsce Manê i lepiej na tym wyjdziesz.
    Strumieñ Dusz - T± kartê musisz mieæ! Przyjaciel w talii maga. Ro¶nie na znaczeniu w miarê zdobywania coraz lepszych kart atakuj±cych.
    Wiedza Starców - Nie b±d¼ egoist±. Podziel siê z przeciwnikiem (swoimi statusami).
    ¬ród³o Many - Potê¿na karta! Przeciwnik z trudem podnosi siê po naszym Firzorionie, a ju¿ czeka na niego kolejna niespodzianka.

    Inne:
    Mana - Karta AP maga. Przydatno¶æ: 5/10 - g³ównie na Dotyki/Mistifiko, b±d¼ pod³adowanie s³abszego ataku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright © 2001-2099 - felici portal