zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plachim.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
felici portal
Karty Atakuj±ce: Actio - Czysty parali¿. Mag posiada wiele warto¶ciowych kart parali¿uj±cych. Ta jest bezwarto¶ciowa. Chorma - Bardzo przeciêtna karta. Najlepiej w³o¿yæ Mossiny, b±d¼ Nolbo na jej miejsce. Energon - Najlepszy atak w naszej podstawowej talii - pó¼niej rzadko u¿ywany ze wzglêdu na "niewygodny" koszt ataku oraz lepsze zamienniki. Explodio - Boom! Owy zamiennik Energona - Atak wy¿szy o 20, lecz u¿ycie niesie ze sob± pewne ryzyko... Firarza - Jeden z najs³abszych ataków ognistych, przy tym na swój sposób wydajny. Firza - Podstawowy czar ognia. Pozbyæ siê z talii i zrobiæ miejsce dla czego¶ lepszego. Firzorion - Padnijcie na kolana. Jeden z symboli Zakonu. Ten smoczy podmuch to najsilniejszy atak w grze i pozycja nr.1 dla maga. Firrus - Jeden z silniejszych ataków maga, do³adowany Ampu³kami sieje postrach. Frosot - Na pewno znajdzie miejsce w talii opartej na parali¿u. Dosyæ dobry koszt ataku i obra¿enia. Groom - Bardzo niskie obra¿enia, ale atutem tej karty jest to, ¿e uzdrawia niewielk± czê¶æ naszego HP. Mimo tego nie polecam trzymaæ w talii. Hila - Podstawowa karta lecz±ca. Wydajnie leczy, a w po³±czeniu z Litostonosem ro¶nie na znaczeniu. Hilan - Bardzo dobrze uzdrawia. Warto zagospodarowaæ miejsce dla 1-2 sztuk, bo mo¿e nam ocaliæ ty³ek. Hilanultinum - Superleczenie. Nie¶miertelno¶æ. Potêga. Wszelkie ataki przeciwnika daremne. Niestety, niezwyk³a rzadko¶æ. Kiristil - ¦wietny atak powoduj±cy stagnacje przeciwnika. Koszt karty umo¿liwia nam ataki co turê zadaj±c przy tym w miarê dobre obra¿enia. Litostonos - Druga po Firzorionie broñ masowej zag³ady. Mimo, ¿e minimalnie s³abszy - zostawia nam cenne AP, które mo¿emy dobrze wykorzystaæ. Luna - Brat bli¼niak Firrusa. Jednak po wzmocnieniu dzia³a inaczej, powiedzia³bym korzystniej, od tego drugiego. Mossin - Najs³abszy "paralizator" w talii maga. Mimo to przez czê¶æ gry powinien go¶ciæ w naszej talii. Nolbo - Karta rzadko¶ci "D", mimo to niezwykle silna. Je¶li opierasz swoj± talie na truci¼nie - trzymaj w niej komplet Nolbo. Oaka - S³aba, zgadza siê. Za to bardzo tani sposób na zatrucie ¿ycia przeciwnika. Dos³ownie. Ozir - Wydaje siê przeciêtniakiem, ale dwa ataki pod rz±d daj± praktycznie takie same obra¿enia co Firzorion! Mo¿na skombinowaæ z Kiristilem. Salvo - Najs³abszy atak w Venatios. Najlepsza strategia? Nie zbli¿aæ do naszej talii i zapomnieæ, ¿e istnieje. Toxa - Zatruwa - jedyna korzy¶æ. Je¶li jednak lubimy ten status to Toxa musi stawiæ siê w komplecie obok Nolbo. Victus - Zabójczy. I to nie ze wzglêdu na du¿e obra¿enia - mo¿na siê nim dotkliwie poharataæ. Król w taliach ryzykantów. Vitala - Kolejna karta lecz±ca. ¬le siê wkomponowuje w komba z silnymi atakami. Lepiej ju¿ bawiæ siê Hil±. Watra - Taka sobie karta - zarezerwowana dla pocz±tkuj±cych graczy. Dobra na Lany Poniedzia³ek. Chlup! Zigi - Kolejny ¶mieæ, drugi biegun Firzy. Ale je¶li chcecie mo¿ecie ³±czyæ z... Litostonosem (a jak¿e) i wyjdziecie lepiej ni¿ na samym Firzorionie.
Karty Akcji: Ampu³ka z Esencj± Ognia - Czas dolaæ oliwy do ognia! Bezradno¶æ - Szczyt marzeñ magów z taliami opartymi na parali¿u - Parali¿ absolutny! Chwyt Kefero - Mo¿e wprowadziæ chaos w strategie przeciwnika. Dotyk S³oñca - Lecz±ca karta maga, ka¿dy znajdzie miejsce w talii na jej komplet. Energia Ksiê¿yca - Obra¿enia Firrusa mo¿na powstrzymaæ na kilka sposobów. Leczyæ siê póki co nie zabroni nam nikt :P. Harmonia Natury - Bardzo dobra karta, najlepszy sposób na pozbycie siê ataku przeciwnika, pod warunkiem, ¿e mamy co¶ w zapasie. Kamienni Wojownicy - S³aba karta, lepiej ju¿ parali¿owaæ w konwencjonalny sposób. Magiczna Precyzja - Lepiej siê upewniæ... Gratka dla magów bawi±cych siê statusami. Mistifiko - Je¶li mamy szczê¶cie to Firzorion nawet nas nie dra¶nie. Ale te 20AP... Paraliso - Niech przeciwnik ¶pi dalej... Przenikliwy Wzrok - U¿ywamy je¶li zazdro¶cimy przeciwnikowi specjalu. Stare Ksiêgi - Stary... Po prostu w³ó¿ w to miejsce Manê i lepiej na tym wyjdziesz. Strumieñ Dusz - T± kartê musisz mieæ! Przyjaciel w talii maga. Ro¶nie na znaczeniu w miarê zdobywania coraz lepszych kart atakuj±cych. Wiedza Starców - Nie b±d¼ egoist±. Podziel siê z przeciwnikiem (swoimi statusami). ¬ród³o Many - Potê¿na karta! Przeciwnik z trudem podnosi siê po naszym Firzorionie, a ju¿ czeka na niego kolejna niespodzianka.
Inne: Mana - Karta AP maga. Przydatno¶æ: 5/10 - g³ównie na Dotyki/Mistifiko, b±d¼ pod³adowanie s³abszego ataku.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|