zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plachim.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
felici portal
Karty Atakuj±ce: Beretta 92 ST - Jedyna pukawka w talii strzelca zdolna sparali¿owaæ. Warto wiêc zarezerwowaæ miejsce w talii dla 1-3 sztuk. Gdy przyjdzie pora odwdziêcz± siê nam za to. Bumerang typu Napoleon - A wiêc: ¶miech na sali - wywaliæ! Bumerang typu Thunder - Mo¿na rzuciæ po ataku Strzelb± Snajpersk±, je¶li kto¶ lubi siê w to bawiæ. Ja nie polecam. Granat - Si³a! 140 obra¿eñ sprawia, ¿e czujemy siê niemal tak potê¿ni jak Magowie, ale -70 HP sprowadza nas na ziemie. Mimo tego - zadbaæ o komplet Granatów w talii. HK94K - Ten przeciêtniak zabawi w naszej talii zanim zrozumiemy, ¿e szkoda miejsca. Karabin - Dobra broñ. Gdyby zadbaæ o AP to mo¿na sprawnie wykoñczyæ wroga. Karabinek M4 - Kultowe M4. Koszt ataku "akurat" - ¿eby móc atakowaæ nim co turê. Bierze udzia³ w jednym z najlepszych komb Strzelca. £uk Klasyczny - Jak na ten koszt - posiada niez³y atak. Jednak bêdziemy musieli rozstaæ siê z £ukiem bezpowrotnie. Makarov - Lepiej ju¿ wzi±æ do rêki £uk. Pistolet Stylizowany - Mo¿na co najwy¿ej paln±æ sobie w ³eb. Pistolet Venom - Jadowita bestia! Najlepszy z pistoletów. Oczywi¶cie bez przesady... Jeden czy dwa wystarcz±. Proca - Wy³±cznie do zabawy. Strzelba Dwulufowa - Broñ nr.1. ¯aden szanuj±cy siê Strzelec nie rozstaje siê z kompletem tych potworów. Strzelba Snajperska - Nasz skarb w podstawowej talii. Zadbajcie o trzy kolejne. SX-500 - Najlepsza broñ z kategorii "taktyczne" - z czasem wypiera M4 z naszej talii. Niestety, nie jest ³atwo j± zdobyæ.
Karty Akcji: Baczna Obserwacja - Gdy walka toczy siê w nieskoñczono¶æ, to przy odpowiednim szczê¶ciu - u¿ycie tej karty mo¿e naprawdê zaskoczyæ przeciwnika. Dobór Broni - Aby ju¿ nigdy nie byæ bezbronnym. Klepsydra - Zatrzymuje nawet deszcz Firzorionów - do czasu. Najbardziej po¿±dana karta akcji w talii Strzelca. Przebywanie w Cieniu - Doskonalsza wersja Strumienia Dusz. W kombie z Szykowaniem Naboi potrafi "wyci±gn±æ nas z piek³a do nieba"! Prze³adowanie - Gwarantuje niewielk± ilo¶æ AP w przysz³ej turze. Tanio i ³atwo. Przywi±zanie do Broni - Nikt nie pozbawi nas naszej pukawki! Jedna w talii wystarczy - na wszelki wypadek. S³oñce wyjdzie zza Chmur - Niestety dzia³a korzystnie tylko ze s³abszymi atakami. Nie warto. Strza³ w Dziesi±tkê - Sprawnie rozbraja przeciwnika. Niestety szanse s± fifty-fifty, co diametralnie obni¿a ocenê tej karty. Susza - W dzisiejszych czasach ta karta jest ma³o przydatna. Widzieli¶cie, ¿eby do¶wiadczony gracz bawi³ siê kartami AP? Nie? Wiêc siê nie kompromitujcie i zapomnijcie o niej. Szykowanie Naboi - Baza do najlepszych komb Strzelca - 4 w talii trzeba mieæ. Trening czyni Mistrza - Przyjemna karta. Przeciwnik ju¿ po prostu nie mo¿e siê doczekaæ twojej przysz³ej tury. Wyposa¿enie - Cenna karta. "Trening czyni Mistrza" na sta³e? Proszê bardzo.
Inne: Pocisk - W tym przypadku dodatkowe AP nie dzia³a tak sprawnie jak w przypadku Wojownika. Strzelcowi zajmuje tylko miejsce w talii.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|