Wojownik Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal VA-I love electro-house music 18.01.2010 Cyckonautki/Baberellas 2003 Perfekcyjne ciało z wielkimi piersiami Sekret księgi z Kells / The Secret of Kells (2009) Desire Moore - Water Sports Nocna randka / Date Night (2010) Caribbeancom[052210-381]-Gangbang a Reporter :: Aiko Hirose VA - New Autumn (2009) Dwory w Sędzimirowicach (opis). Wolno dzialajace forum
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • achim.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Karty Atakuj±ce:
    Buzdygan - Ulubiona zabawka Wojownika. Dziêki odpowiedniej strategii mo¿na atakowaæ nim co turê!
    Dzida - Mo¿na nawlec na ni± g³owê pokonanego wroga ;)
    Electretto - Specjal parali¿u kosztem obra¿eñ. Niestety - to regu³a ataków Wojownika.
    Gladius - Nie warty uwagi. Przejd¼my dalej...
    Kastiletto - S³absza wersja Electretto.
    Katana - Ta karta zaprzecza potêdze japoñskiej broni. Przy najbli¿szej okazji pozbyæ siê z talii.
    £opata i Grabie - Je¶li chcecie poprawiæ humor przeciwnikowi...
    Maczeta - Buzdygan dla ubogich.
    Miecz Henryka V - Miecz królów. Komplet w talii - jak najbardziej.
    Miecz klanu Xefo - Liczy siê to, ¿e leczy. Z obra¿eniami ju¿ du¿o s³abiej. Z braku laku - zapychamy tym talie.
    Miecz Esraeli - Wiêc jest to najlepsza broñ do parali¿owania w talii Woja. Czy nadal chcecie i¶æ Wojownikiem w parali¿?
    Scyzoryk - Do otwierania puszek, wycinania inicja³ów na drzewie... Nie do walki w Venatios.
    Shuriken - Nic nie warta karta. Raczej ciekawostka przyrodnicza ni¿ atak.
    Szamszir - Przeciêtniak. Poznamy go na pocz±tku gry.
    Sztylet Bundi - Co¶ dla skrytobójców - i kompletnych noobów.
    Szwajcarski Nó¿ Oficerski - Pobawiæ siê i wyrzuciæ.
    ¦wi±teczny Cukierek - Pe³ni funkcjê karty kolekcjonerskiej. Do zdobycia w czasie Bo¿ego Narodzenia.
    Tasak - Lito¶ci...
    Topór - W koñcu co¶ ciekawego. Jedna z lepszych broni w "podstawce", z czasem - do wymiany.
    Topór Pó³ksiê¿yca - Mo¿e byæ stosowany wymiennie z Buzdyganem w trudnych sytuacjach. Do zakupienia w Sklepie Klanu Ksiê¿yca.
    Zatruty Sztylet - Dosyæ przyzwoite obra¿enia za niewielki koszt. Na dodatek zatruwa. Bardzo czêsto widywany w elitarnych taliach!

    Karty Akcji:
    Anielskie Skrzyd³a - Na jedn± turê posiadamy unikaln± zdolno¶æ Strzelca. Trzeba tylko wiedzieæ jak to wykorzystaæ.
    Dobicie Przeciwnika - Gdy przeciwnik jest krok od ¶mierci, wyci±gamy asa z rêkawa!
    Dusza Wojownika - Wiecie ju¿ dlaczego Wojownik nie potrzebuje kart AP?
    Gniew Ksiê¿yca - Pe³ne AP i dodatkowe obra¿enia! Musisz mieæ t± kartê m³ody wojowniku.
    Gotowo¶æ do Walki - Stosowaæ, ale po uprzednim zapoznaniem siê ze "Z³otym". Wzglêdnie u¿yteczna.
    Inflikto - 10 dmg? Szkoda zachodu.
    Kunszt Rzemios³a - Kolejna porcja AP!
    Lisi Spryt - Trzeba mieæ ogromne szczê¶cie, ¿eby w to "co¶" w talii wroga trafiæ.
    Okrzyk Bojowy - 4 karty AP w zamian za 2 Napoje Lecznicze. Deal?
    Okrzyk ku Niebu - Je¶li uwielbiasz bawiæ siê Stamin± to ta karta powinna byæ szczytem twoich marzeñ.
    Rycerz Origami - Czasem warto "chomikowaæ".
    Walka ze Strachem - Boicie siê, ¿e jedynie parali¿ mo¿e was powstrzymaæ od zwyciêstwa w nastêpnej turze? Don't worry, be happy!
    Wojownicze Ambicje - Wykorzystajcie zwierzenie przeciwnika, ¿e ma na rêce ca³y arsena³ broni. Pozwala równie¿ oceniæ, czy warto zagraæ np. Z³amane Obietnice.
    Wo³anie o Pomoc - Ta karta zupe³nie przekre¶la znaczenie kart AP w talii Wojownika. Najlepiej u¿yæ, gdy mamy na rêce karty nie pasuj±ce do u³o¿enia komba, które daj± tylko po¿ywkê dla Przeci±¿eñ przeciwnika.
    Z³oty Wojownik - S³ynny "Z³oty". Obiekt zazdro¶ci Maga i Strzelca. Nie do¶æ, ¿e daje nam "niezniszczalno¶æ" to na dodatek jest pocz±tkiem zabójczych komb Wojownika.

    Inne:
    Atak Wilka - Karta atakuj±ca, u¿ywana wy³±cznie przez Wilki w zadaniach. Bardzo mocna, ale nie mo¿na jej zdobyæ.
    Dusza Wojownika - Archiwalna wersja dzisiejszej karty. Dzia³anie ca³kiem inne ni¿ swojej bli¼niczki. Nie zosta³a wprowadzona do gry.
    Miecz Henryka V - S³absza wersja "Heñka", na szczê¶cie to ciekawostka historyczna.
    Stamina - Jedynie dla Woja karty AP s± co¶ warte. Mimo to czasem w naszej talii ilo¶æ Stamin siê zmniejszy, a ich miejsce zast±pi masa wydajniejszych Kart Akcji.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright © 2001-2099 - felici portal