zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plzipek123.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
felici portal
Oto konfiguracja serwera. Mo¿e siê komu¶ przyda.
// server.cfg PL
// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg // na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg
// config ma parametry przygotowanie na serwer ffa Puchatek Community
// konfiguracja podstawowa
// Nazwa serwera hostname "NAZWA"
sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan // maxplayers 25 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabiera przewaznie 2 sloty // sv_visiblemaxplayers // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard) // ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny) // ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid exec listip.cfg // laduj bany na ip
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.txt" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)
servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // wydajnosc
fps_max 200 // serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200 // inaczej serwer zzera za duzo procesora
sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze // 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy // przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // net
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, // ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer // na lan 20000 // na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate, //jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety sv_minupdaterate 40 // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 , // ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy // zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rcon i hasla
// sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, //ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
// haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera
rcon_password "" // jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal // np +rcon_password "zupa" sv_rcon_banpenalty 1 // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip) sv_rcon_minfailures 2 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a sv_rcon_minfailuretime 300 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, // jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana // wtedy pomaga jedynie restart serwera
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // logi // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 1 // poziom logow,0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile 0 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // voice
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // downlad // zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach // rekomendowana wartosc do 2 mega // ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac), // a serwer bedzie sie wolniej ladowal sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane) sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_downloadurl "" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)
mp_decals 5 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze sv_filetransfercompression 0
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // rozgrywka mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_buytime 0.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25) mp_c4timer 40 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35 mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :) mp_freezetime 5 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard) mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard) mp_ghostfrequency 0.5 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams 1 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard) mp_mirrordamage 1 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_roundtime 2.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9 mp_startmoney 1800 // liczba kasy na poczatku rundy mp_timelimit 25 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard) mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 900 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // inne
mp_autocrosshair 0 // default 0 sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane) sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun sv_clienttrace 1 // (standard) 1 sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard) sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami) // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // status serwera poprzez www // sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera max_queries_sec 3 //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www) max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // ekstra konfigi //exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie) //exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
// say "lol" //ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy // rcon exec server.cfg // wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende
sv_contact "gg, mail, www" // kontakt z serwerem mp_consistency 0
Za³±czam dodatkowo plik.
server.rar
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|