Config serwera Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


OdnoÅ›niki felici portal www.Cs-Kotek.com.pl Najlepsza Sieæ Serwerów Cs 1.6 ZAPRASZA Lost-City.pl Najleprza sieæ serwerow CS 1.6 Serwery CS Counter Strike 1.6 - Kokodzambo - Steam / Non Ste Ultimate-Game.pl Sieæ serwerów Counter-Strike Zapraszam na Serwer e-pmg.pl Death Run!!! Przydatny Plugin jak na serwerze jest Hamstwo,Przeklinanie:) Sieæ serwerów " DeathArena.czo.pl " Zapraszam do Sieci Serwerów Counter Strike Siec serwerów Play-Gry.pl Jutro BÄ™dzie Futro / Hot Tub Time Machine (2010)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zipek123.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Oto konfiguracja serwera. Mo¿e siê komu¶ przyda.


    // server.cfg PL

    // odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
    // na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg

    // config ma parametry przygotowanie na serwer ffa Puchatek Community

    // konfiguracja podstawowa

    // Nazwa serwera
    hostname "NAZWA"

    sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
    // maxplayers 25 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabiera przewaznie 2 sloty
    // sv_visiblemaxplayers  // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
                            // ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
                            // ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze

    exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
    exec listip.cfg // laduj bany na ip

    mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )

    mapcyclefile "mapcycle.txt"   // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki

    motdfile "motd.txt"           // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)

    servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

    sv_proxies 1                  // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // wydajnosc

    fps_max 200     // serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
                    // inaczej serwer zzera za duzo procesora

    sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
                    // 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
                    // przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor
           
           
    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // net

    sv_maxrate 25000  // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
                      // ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
                      // na lan 20000
                      // na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500

    sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
                         //jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety
    sv_minupdaterate 40  // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate

    sv_minrate 0    // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
                    // ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
                    // zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // rcon i hasla

    // sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
                      //ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

    // haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera

    rcon_password "" // jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
                                   // np +rcon_password "zupa"
     
    sv_rcon_banpenalty 1       // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
    sv_rcon_minfailures 2      // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
    sv_rcon_minfailuretime 300 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
    // jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
    // wtedy pomaga jedynie restart serwera

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // logi
    // zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats

    mp_logdetail 1   // poziom logow,0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
    mp_logecho  1    // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
    mp_logfile 0     // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
    mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_logbans 1     // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_logblocks 1   // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_logrelay 1    // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // voice

    sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
    sv_voiceenable 1            // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
    sv_voicequality 5           // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
    sv_alltalk 0                // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // downlad
    // zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera

    hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
                    // rekomendowana wartosc do 2 mega
                    // ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
                    // a serwer bedzie sie wolniej ladowal
    sv_allowdownload 1  // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_allowupload 1    // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_send_logos 1     //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
    sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_downloadurl ""   // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow  - katalog addons, server.cfg itp)

    mp_decals 5 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
    sv_filetransfercompression 0

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // rozgrywka
    mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
    mp_buytime 0.50      // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
    mp_c4timer 40        // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
    mp_flashlight 1      // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
    mp_footsteps 1       // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
    mp_freezetime 5      // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
    mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
    mp_friendlyfire 0    // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
    mp_ghostfrequency 0.5 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
    mp_hostagepenalty 0  // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
    mp_limitteams 1      // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
    mp_maxrounds 0       // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
    mp_mirrordamage 1    // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
    mp_roundtime 2.75    // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
    mp_startmoney 1800   // liczba kasy na poczatku rundy
    mp_timelimit 25      // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
    mp_tkpunish 0        // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
    mp_winlimit 0        // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
    mp_payerid 0         // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
    pausable 0           // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
    sv_maxspeed 320      // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // obserwatorzy

    allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
    mp_fadetoblack 0   // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
    mp_forcecamera 0   // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
    mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

    mp_autokick 0      // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
    sv_timeout 120     // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
    sv_spectatormaxspeed 900 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // inne

    mp_autocrosshair 0   // default 0
    sv_aim 0             //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
    sv_airaccelerate 10  // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
    sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
    sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
    sv_cheats 0          // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
    sv_clienttrace 1     // (standard) 1
    sv_friction 4        // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
    sv_gravity 800       // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                         // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                         // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // status serwera poprzez www
    // sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

    max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
    max_queries_sec 3     //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
    max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

    ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    // ekstra konfigi
    //exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
    //exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)

    // say "lol" //ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy
                            // rcon exec server.cfg
                            // wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende

    sv_contact "gg, mail, www" // kontakt z serwerem
    mp_consistency 0


    Za³±czam dodatkowo plik.

    server.rar
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright © 2001-2099 - felici portal