zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plachim.pev.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
 |
felici portal
Alduhar - Karta destrukcji. Nagroda za wykonanie trudnej i czasochłonnej serii questów. Nie można się nim wymieniać, ale gildie dzięki możliwości wypożyczania oferują komplety Alduharów swoim członkom. Alduhar [Oryginał] - Starsza wersja Alduhara. Budziła wiele kontrowersji. Po przeprowadzeniu ankiety na forum - została osłabiona. As Kier - Warto użyć, jeśli nie wiemy co zrobić z wolnym AP. Błąd Serwera - Karta kolekcjonerska z Dnia Dziecka. Działa. Boska Ingerencja - Dosłownie "Boska" karta. Słynnej "BI" nie można porównać z żadną kartą. Niezwykle potężna i grywalna, jak i rzadka. Do znalezienia w taliach najlepszych. Boska Ingerencja [Oryginał] - Archiwalna wersja. Trudno sobie wyobrazić, co by było gdyby pojawiła się w takich ilościach, w jakich są karty A. Czerwona Chorągiew - Jedna z kart Ligowych z nowej serii (które sam wymyśliłem [sic!]). W połączeniu z innymi Chorągwiami pozwala szybko naładować HP/AP i pozbyć się obu statusów. Karta stricte wspomagająca. Czas Świąt - Karta przyjaźni. Do zdobycia tylko... w czasie Świąt. Drzewko Wiśniowe - Dla tych co się statusami brzydzą. Dynie - Porcja HP. Drop na czas Halloween. Gaduła - Unikalna nagroda w konkursie na najaktywniejszego użytkownika forum. Gniew - Skutecznie spowalnia grę przeciwnika. Gra w Kości - W krytycznych sytuacjach może przechylić zwycięstwo na naszą stronę. Każdy powinien trzymać jedną sztukę w talii. Gwiazda z Nieba - Najlepszy wybór, by nie narzekać na brak ataku. "Wyciąga" z talii najpotężniejszy sprzęt. Do wygrania tylko podczas Turniejów Bożonarodzeniowych. Iluzja - Niegrywalna. Przed doświadczonymi graczami i tak nic się nie ukryje. Jasio - Enigmatyczna karta akcji Jasia - jednego z questowych przeciwników. Kamień Księżycowy - Karta umożliwiająca wygraną z Wielkim Tigroo. Kamień Słońca - Użyta podczas walki z Wielkim Voovidem działa identycznie jak Kamień Księżycowy. Kifnix - Karta do zdobycia z bota o tym imieniu podczas Halloween 2009. Największą wadą tej karty jest wstrzymanie ogromnej ilości AP. Szczerze - są łatwiejsze i tańsze sposoby na strucie wroga. Klejnot bez Wartości - Liść Paraliżu + Zioło Lecznicze. Przemilczeć 20 HP i karta jak marzenie. Kruk Krukowi Oka nie Wykole - Działa tak samo jak STOP. Można na nią zapolować tylko w Halloween. Kwiat Alternacji - Pierwsza z nagród w Lidze Venatios. Trzeba kombinować, aby wynieść korzyści z użycia tej karty. Kwiat Dewastacji - Groźna karta, traktowana przez większość jako "mniejsza Boska Ingerencja". Zdecydowanie najlepszy z Kwiatów. Kwiat Dominacji - Nie ważne czy ty "dominujesz", czy przeciwnik. Użycie tej karty przyniesie ci korzyść. Kwiat Nierzadki - Dowód na to, że nie trzeba mieć mega-super-hiper-talii, żeby zdemolować przeciwnika. Zwłaszcza, że kartę można wygrać jedynie na Turnieju na zasadach No-Rare, a więc wszyscy mają jednakowe szansę na jej zdobycie. Liść Paraliżu - Skutecznie niszczy kajdany paraliżu. Misiek - Do zdobycia w Dzień Dziecka. Nie powiem, karta bardzo ciekawa. Nadzieja - Nadzieja matką głupich... Jedna z najsłabszych eSek. Słaba grywalność sprawia, że pełni wyłącznie funkcje karty kolekcjonerskiej. Napój Leczniczy - Zdrówko! Niebieska Chorągiew - Będąca następstwem dwóch pozostałych kart staje się maszyną zagłady. Nieumarlak - Najlepszy wybór na przedłużające się walki. Po sprowadzeniu wszystkich na śmietnik, przeciwnik będzie uboższy o 240 HP! Noob - Ośmiesza przeciwnika. Do zdobycia 1 Czerwca. Obciążenie - Gdy przeciwnik uparcie trzyma karty w ręce, możesz się nieźle obłowić. Oddech Śmierci - Niewidzialny zabójca. Przy odpowiednim szczęściu możemy 2-3 "Oddechami" usunąć przeciwnikowi cały zapas kart atakujących lub kart akcji, na które od dłuższego czasu czeka z utęsknieniem. Oddzielony od Stada - Naprawdę może wkurzyć wroga, a przy tym zwiększyć nasze szanse na wygraną. Uwaga! Nie działa jeśli przeciwnik nie ma kart AP w swojej talii. Pajęczy Jad - Dzięki tej karcie status zatrucia wywołuje trwogę. Rarytas dla talii opartych o truciznę. Pan Wieży - Paraliż i zatrucie w cenie jednego. Paproć Niezwyczajna - Nagroda dla testerów podczas powstawania Terytoriów. Pazur Voovida - Trofeum po pokonaniu Voovida. Dzięki niemu możemy przeciwstawić się Alduharowi. Pierścień z Trucizną - Rozpoczyna odliczanie do nieuchronnej śmierci przeciwnika. Nam też może się oberwać. Pieśń Morty - Straszliwa broń Królowej Morty, z którą musieli zmierzyć się nieustraszeni gracze Venatios podczas Halloween w 2009 roku. "Tik-Tak, Tik-Tak..." Piękna Bestia - Bardzo dobra alternatywa dla Napoi Leczniczych. Taki "Dotyk Słońca" za darmo. Ponowne Użycie - Zapychacz do talii - gdy macie bardzo dobre karty, a nie wiecie co z robić z resztą wolnego miejsca. Pora na Walenie - Venatiosowy Easter Egg :D Pragnienie - Jeśli ktoś lubi bawić się AP to popsujemy mu tę zabawę. Prezent - Fajna karta, ale duża losowość nie pozwala ustalić odpowiedniej taktyki. Przeciążenie - Chcesz mieć dobrą kartę zadającą bezpośrednie obrażenia? - to polecam tą. A wyobraźcie sobie co by było gdyby przeciwnik nagromadził na ręce 20 kart... Coś pięknego. Przemieszanie - Zdecydowanie najsłabsza i mało przydatna. Czasem można zagrać, gdy przeciwnik użył Oddzielonego od Stada, bądź wspomógł się Doborem Broni. Jednak nikomu nie radę myśleć o tej karcie. Riposta - Korzyść jest wielka, jeśli uda nam się skopiować jakiś rarytas. Jedna z nagród Turniejowych. Róg Tigroo - Pomaga pokonać Alduhara. Do zdobycia podczas walki z Tigroo. Sterta Kamieni - Słabiutka karta. Czasem wypada po pokonaniu Golema. STOP - Jakby powodów na wywalenie kart AP z talii było mało... Strach ma Wielkie Oczy - Halloweenowa wersja Przeciążenia. Śnieżka - Śmieszna karta. Przeciwnik nawet nie poczuje straty 10HP. Trzymać poza talią jako trofeum - do zdobycia w zadaniach Świątecznych. Tajemnica - I Przeciążenie nie jest już takie straszne. Tajemnica Fałszywego - Spora dawka HP z niemiłą konsekwencją. Promka ze Świąt Bożonarodzeniowych 2009. Tajemnicza Skrzynia - Karta nr.1 dla łowców kart. Trudną ją jednak zdobyć. Tajemniczy Napój - Obecnie istnieje bardzo duża szansa, że zostaniemy zatruci podczas rozgrywki, dlatego trzymanie tej karty w talii jest wielce opłacalne. Ugoda - Coś dla dyplomatów. Karta taktyczna - trzeba widzieć kiedy ją zagrać. Ukryty za Maską - Tarcza przeciw silnym atakom. Pomaga pokonać najlepsze talie. Wędrówka ku Wieży - Nagroda za maratoński ciąg questów Samotnej Wieży. Wolfrot - As talii paraliżujących. Pomaga zamienić paraliż na coś o wiele korzystniejszego. Dosłownie zjada przeciwnika! Wściekły Jaś: 1 / 2 / 3 - Karty kolekcjonerskie na Halloween' 09. Jasio Zombiak atakuje! Wujek Dynia - Niekoronowany król Venatios. Wysokie obrażenia i grywalność, zwłaszcza Wojownikiem ze "Złotym". Karta była do zdobycia w Halloween'07 i nic nie wskazuje na to, że będzie można na nią jeszcze zapolować. Zardzewiały Łańcuch - Prawdziwy niszczyciel komb. Z Głębin Ziemi - Dobry wybór przeciwko niewielkiej grupie graczy stawiających na karty AP. Gdyby nie ograniczenia to ta karta mogłaby poważnie zaskoczyć. Złamane Obietnice - W tej karcie przeraża tylko wysoki koszt użycia. Jeśli mamy szczęście i przeciwnik nie ma ataku w zapasie to możemy liczyć na wygraną. Zioło Lecznicze - Status zatrucia nie jest tak uciążliwy jak paraliż, ale wsparty Jadami nie jest pożądany. A dobre zioło nie jest złe! Złota Chorągiew - Silnie oddziaływuje na karty atakujące, a ma to wielki wpływ na przebieg rozgrywki. Dobry support do innych Chorągwi. Zwierzęcy Instynkt - Potężna karta! W rankingu kart, gdyby taki istniał zajęłaby drugą lokatę zaraz po BI. Szczególnie uwielbiana przez Magów.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|