ďťż
  Neutralne Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Catwalk Poison Vol. 11 (Yuki Mizuho) - Uncensored [SPRZEDAM] Subaru Impreza - pewne źródło i gwarancja GDYNIA - Delfinalia 30.V.09 Zapisy Ben 10 Alien Swarm (2009) Eldo - Kieliszki (2010) Caribbeancom [030610-314] | WMV | Uncensored Forex -wygraj laptopa :) Cumfiesta - Sunny Dae | 307 MB Wyniki Ćwierćfinałów
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • achim.pev.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Alduhar - Karta destrukcji. Nagroda za wykonanie trudnej i czasochłonnej serii questów. Nie można się nim wymieniać, ale gildie dzięki możliwości wypożyczania oferują komplety Alduharów swoim członkom.
    Alduhar [Oryginał] - Starsza wersja Alduhara. Budziła wiele kontrowersji. Po przeprowadzeniu ankiety na forum - została osłabiona.
    As Kier - Warto użyć, jeśli nie wiemy co zrobić z wolnym AP.
    Błąd Serwera - Karta kolekcjonerska z Dnia Dziecka. Działa.
    Boska Ingerencja - Dosłownie "Boska" karta. Słynnej "BI" nie można porównać z żadną kartą. Niezwykle potężna i grywalna, jak i rzadka. Do znalezienia w taliach najlepszych.
    Boska Ingerencja [Oryginał] - Archiwalna wersja. Trudno sobie wyobrazić, co by było gdyby pojawiła się w takich ilościach, w jakich są karty A.
    Czerwona Chorągiew - Jedna z kart Ligowych z nowej serii (które sam wymyśliłem [sic!]). W połączeniu z innymi Chorągwiami pozwala szybko naładować HP/AP i pozbyć się obu statusów. Karta stricte wspomagająca.
    Czas Świąt - Karta przyjaźni. Do zdobycia tylko... w czasie Świąt.
    Drzewko Wiśniowe - Dla tych co się statusami brzydzą.
    Dynie - Porcja HP. Drop na czas Halloween.
    Gaduła - Unikalna nagroda w konkursie na najaktywniejszego użytkownika forum.
    Gniew - Skutecznie spowalnia grę przeciwnika.
    Gra w Kości - W krytycznych sytuacjach może przechylić zwycięstwo na naszą stronę. Każdy powinien trzymać jedną sztukę w talii.
    Gwiazda z Nieba - Najlepszy wybór, by nie narzekać na brak ataku. "Wyciąga" z talii najpotężniejszy sprzęt. Do wygrania tylko podczas Turniejów Bożonarodzeniowych.
    Iluzja - Niegrywalna. Przed doświadczonymi graczami i tak nic się nie ukryje.
    Jasio - Enigmatyczna karta akcji Jasia - jednego z questowych przeciwników.
    Kamień Księżycowy - Karta umożliwiająca wygraną z Wielkim Tigroo.
    Kamień Słońca - Użyta podczas walki z Wielkim Voovidem działa identycznie jak Kamień Księżycowy.
    Kifnix - Karta do zdobycia z bota o tym imieniu podczas Halloween 2009. Największą wadą tej karty jest wstrzymanie ogromnej ilości AP. Szczerze - są łatwiejsze i tańsze sposoby na strucie wroga.
    Klejnot bez Wartości - Liść Paraliżu + Zioło Lecznicze. Przemilczeć 20 HP i karta jak marzenie.
    Kruk Krukowi Oka nie Wykole - Działa tak samo jak STOP. Można na nią zapolować tylko w Halloween.
    Kwiat Alternacji - Pierwsza z nagród w Lidze Venatios. Trzeba kombinować, aby wynieść korzyści z użycia tej karty.
    Kwiat Dewastacji - Groźna karta, traktowana przez większość jako "mniejsza Boska Ingerencja". Zdecydowanie najlepszy z Kwiatów.
    Kwiat Dominacji - Nie ważne czy ty "dominujesz", czy przeciwnik. Użycie tej karty przyniesie ci korzyść.
    Kwiat Nierzadki - Dowód na to, że nie trzeba mieć mega-super-hiper-talii, żeby zdemolować przeciwnika. Zwłaszcza, że kartę można wygrać jedynie na Turnieju na zasadach No-Rare, a więc wszyscy mają jednakowe szansę na jej zdobycie.
    Liść Paraliżu - Skutecznie niszczy kajdany paraliżu.
    Misiek - Do zdobycia w Dzień Dziecka. Nie powiem, karta bardzo ciekawa.
    Nadzieja - Nadzieja matką głupich... Jedna z najsłabszych eSek. Słaba grywalność sprawia, że pełni wyłącznie funkcje karty kolekcjonerskiej.
    Napój Leczniczy - Zdrówko!
    Niebieska Chorągiew - Będąca następstwem dwóch pozostałych kart staje się maszyną zagłady.
    Nieumarlak - Najlepszy wybór na przedłużające się walki. Po sprowadzeniu wszystkich na śmietnik, przeciwnik będzie uboższy o 240 HP!
    Noob - Ośmiesza przeciwnika. Do zdobycia 1 Czerwca.
    Obciążenie - Gdy przeciwnik uparcie trzyma karty w ręce, możesz się nieźle obłowić.
    Oddech Śmierci - Niewidzialny zabójca. Przy odpowiednim szczęściu możemy 2-3 "Oddechami" usunąć przeciwnikowi cały zapas kart atakujących lub kart akcji, na które od dłuższego czasu czeka z utęsknieniem.
    Oddzielony od Stada - Naprawdę może wkurzyć wroga, a przy tym zwiększyć nasze szanse na wygraną. Uwaga! Nie działa jeśli przeciwnik nie ma kart AP w swojej talii.
    Pajęczy Jad - Dzięki tej karcie status zatrucia wywołuje trwogę. Rarytas dla talii opartych o truciznę.
    Pan Wieży - Paraliż i zatrucie w cenie jednego.
    Paproć Niezwyczajna - Nagroda dla testerów podczas powstawania Terytoriów.
    Pazur Voovida - Trofeum po pokonaniu Voovida. Dzięki niemu możemy przeciwstawić się Alduharowi.
    Pierścień z Trucizną - Rozpoczyna odliczanie do nieuchronnej śmierci przeciwnika. Nam też może się oberwać.
    Pieśń Morty - Straszliwa broń Królowej Morty, z którą musieli zmierzyć się nieustraszeni gracze Venatios podczas Halloween w 2009 roku. "Tik-Tak, Tik-Tak..."
    Piękna Bestia - Bardzo dobra alternatywa dla Napoi Leczniczych. Taki "Dotyk Słońca" za darmo.
    Ponowne Użycie - Zapychacz do talii - gdy macie bardzo dobre karty, a nie wiecie co z robić z resztą wolnego miejsca.
    Pora na Walenie - Venatiosowy Easter Egg :D
    Pragnienie - Jeśli ktoś lubi bawić się AP to popsujemy mu tę zabawę.
    Prezent - Fajna karta, ale duża losowość nie pozwala ustalić odpowiedniej taktyki.
    Przeciążenie - Chcesz mieć dobrą kartę zadającą bezpośrednie obrażenia? - to polecam tą. A wyobraźcie sobie co by było gdyby przeciwnik nagromadził na ręce 20 kart... Coś pięknego.
    Przemieszanie - Zdecydowanie najsłabsza i mało przydatna. Czasem można zagrać, gdy przeciwnik użył Oddzielonego od Stada, bądź wspomógł się Doborem Broni. Jednak nikomu nie radę myśleć o tej karcie.
    Riposta - Korzyść jest wielka, jeśli uda nam się skopiować jakiś rarytas. Jedna z nagród Turniejowych.
    Róg Tigroo - Pomaga pokonać Alduhara. Do zdobycia podczas walki z Tigroo.
    Sterta Kamieni - Słabiutka karta. Czasem wypada po pokonaniu Golema.
    STOP - Jakby powodów na wywalenie kart AP z talii było mało...
    Strach ma Wielkie Oczy - Halloweenowa wersja Przeciążenia.
    Śnieżka - Śmieszna karta. Przeciwnik nawet nie poczuje straty 10HP. Trzymać poza talią jako trofeum - do zdobycia w zadaniach Świątecznych.
    Tajemnica - I Przeciążenie nie jest już takie straszne.
    Tajemnica Fałszywego - Spora dawka HP z niemiłą konsekwencją. Promka ze Świąt Bożonarodzeniowych 2009.
    Tajemnicza Skrzynia - Karta nr.1 dla łowców kart. Trudną ją jednak zdobyć.
    Tajemniczy Napój - Obecnie istnieje bardzo duża szansa, że zostaniemy zatruci podczas rozgrywki, dlatego trzymanie tej karty w talii jest wielce opłacalne.
    Ugoda - Coś dla dyplomatów. Karta taktyczna - trzeba widzieć kiedy ją zagrać.
    Ukryty za Maską - Tarcza przeciw silnym atakom. Pomaga pokonać najlepsze talie.
    Wędrówka ku Wieży - Nagroda za maratoński ciąg questów Samotnej Wieży.
    Wolfrot - As talii paraliżujących. Pomaga zamienić paraliż na coś o wiele korzystniejszego. Dosłownie zjada przeciwnika!
    Wściekły Jaś: 1 / 2 / 3 - Karty kolekcjonerskie na Halloween' 09. Jasio Zombiak atakuje!
    Wujek Dynia - Niekoronowany król Venatios. Wysokie obrażenia i grywalność, zwłaszcza Wojownikiem ze "Złotym". Karta była do zdobycia w Halloween'07 i nic nie wskazuje na to, że będzie można na nią jeszcze zapolować.
    Zardzewiały Łańcuch - Prawdziwy niszczyciel komb.
    Z Głębin Ziemi - Dobry wybór przeciwko niewielkiej grupie graczy stawiających na karty AP. Gdyby nie ograniczenia to ta karta mogłaby poważnie zaskoczyć.
    Złamane Obietnice - W tej karcie przeraża tylko wysoki koszt użycia. Jeśli mamy szczęście i przeciwnik nie ma ataku w zapasie to możemy liczyć na wygraną.
    Zioło Lecznicze - Status zatrucia nie jest tak uciążliwy jak paraliż, ale wsparty Jadami nie jest pożądany. A dobre zioło nie jest złe!
    Złota Chorągiew - Silnie oddziaływuje na karty atakujące, a ma to wielki wpływ na przebieg rozgrywki. Dobry support do innych Chorągwi.
    Zwierzęcy Instynkt - Potężna karta! W rankingu kart, gdyby taki istniał zajęłaby drugą lokatę zaraz po BI. Szczególnie uwielbiana przez Magów.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal