ďťż
  Regulamin Klubu Gier Bitewnych "Zielony Smok" Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Reguła - WΔZ / W Delta Z (AKA Killing Gene, The / R Regulamin Ligi klanowej 5on5 [Steam] Konkurs na najlepszego admina #1 - REGULAMIN Regulaim serwera Diablo Mod Regulamin Serwera Jail Break Regulamin serwera klanowego Enigm@ Regulamin serwera [FFA] Regulamin działu "Mapy" Regulamin serwera [Zombie] Regulamin "ZMECH FORUM"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spartaparszowice.keep.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    REGULAMIN KLUBU GIER BITEWNYCH „ZIELONY SMOK”

    § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1.Regulamin Klubu Gier Bitewnych „Zielony Smok” dotyczy zebrań klubu mających miejsce na terenie Lubartowskiego Ośrodka Kultury w każdy piątek, w godzinach 17-22, w sali nr 1 i 2.
    2.Zobowiązani do przestrzegania regulaminu są wszyscy klubowicze, a także niezrzeszone osoby, przebywające na terenie zebrania klubu.
    3. Podczas zebrania klubu, klubowicze(oraz w niektórych wypadkach inne osoby) przebywający na nim, mogą grać w gry bitewne, korzystając ze stołów udostępnionych przez LOK.

    § 2 ZASADY ZACHOWANIA

    1.Nie wolno podczas zebrania klubu spożywać alkoholu, palić tytoniu oraz zażywać innych używek. Nie wolno też przebywać na zebraniu klubu w stanie nietrzeźwym, bądź pod wpływem innych używek.
    2.Nie wolno niszczyć żadnego sprzętu i wyposażenia należącego do LOK oraz całości klubu. Wszelkie akty dewastacji będą zgłaszane do odpowiednich władz.
    3.Nie wolno podczas zebrania klubu zachowywać się wybitnie obelżywie w stosunku do innych osób, biorących udział w zebraniu, grozić czymkolwiek, a także dokonywać innych aktów przemocy fizycznej i psychicznej.
    4.W razie śmiecenia, brudzenia czy innych aktów zanieszczyszczania LOKu, twórcy bałaganu są zobowiązani go posprzątać do godziny 22.

    § 3 PRAWA KLUBOWICZA

    1.Klubowicz ma pełne prawo do przebywania na zebraniu klubu. Może wówczas grać w gry bitewne, korzystając z makiet należących do klubu.
    2.Podczas turniejów gier bitewnych, klubowicz ma prawo i zarazem obowiązek by zgłosić podczas rejestracji swoją przynależność do klubu.
    3.Klubowicz może brać udział we wszelkich imprezach, turniejach i innych formach rozrywki, organizowanych wewnątrz klubu, bez dodatkowych opłat.
    4.Klubowicz może korzystać dowolnie z dóbr klubowych, jednakże musi pamiętać o p.2 z paragrafu 2.
    5. Klubowicz ma prawo do 15% zniżki w sklepie internetowym Czempioni.pl na dowolne, zakupione w nim towary.

    § 4 OBOWIĄZKI KLUBOWICZA

    1.Klubowicz jest zobowiązany do przestrzegania całości regulaminu i pilnowania jego przestrzegania przez osoby niezrzeszone.
    2.Klubowicz jest zobowiązany do opłacania cotygodniowych składek w wysokości 1zł. W razie nagłej potrzeby, tj zarządzenia Rady Klubowej, klubowicz winien też dokonać wpłaty większej składki. W razie zaniedbania opłacania składek to:
    a) jeśli klubowicz zalega z dwoma lub trzema składkami nie może na klubie grać w gry bitewne
    b) jeśli klubowicz zalega z więcej jak trzema składkami jest zawieszony w prawach klubowicza
    3.Od klubowicza wymaga się też w miarę regularnego uczęszczania na zebranie klubowe – przynajmniej raz na dwa tygodnie.
    4.Klubowicze zobowiązani są szczególnie nie przeszkadzać i nie pojawiać się nie proszeni na innych kołach zainteresowań, mających miejsce równolegle do zebrań klubu gier bitewnych.

    § 5 REKRUTACJA

    1. Rekrutacja może objąć każdego, kto wyrazi takową chęć. Może on za pierwszym razem(podczas pierwszej wizyty na klubie) obserwować grę lub zagrać wprowadzającą potyczkę z jakimś klubowiczem.
    2. Aby zostać członkiem klubu należy uiścić opłatę w wysokości 1zł(pierwsza składka), oraz wypełnić Kartę Członkowską klubu. Od tego momentu osoba staje się klubowiczem i obowiązują ją wszelkie prawa i obowiązki klubowicza, jak i cały regulamin.

    § 6 MAJĄTEK RZECZOWY KLUBU – PRAWA I OBOWIĄZKI MAGAZYNIERA

    1.Majątek rzeczowy klubu ma prawo być zakupiony za pieniądze pochodzące ze składek, bądź też z innych źródeł(jak np. anonimowi dobroczyńcy, nagrody pieniężne dla klubu itp.). Może też być zyskany jako darowizna, bądź sponsoring.
    2.O zakupie majątku rzeczowego dla klubu decyduje walne zebranie klubowiczów.
    3.Prawo do korzystania z majątku rzeczowego klubu mają wszyscy klubowicze.
    4.Majątkiem klubowym opiekuje się Magazynier. Ma on stały dostęp do majątku, zajmuje się on także jego doglądaniem(tj ocenianiem ewentualnych uszkodzeń spowodowanych eksploatacją, oceną czy uszkodzenia te pochodzą od aktów chuligaństwa itp.), wydawaniem klubowiczom(przydatne, by prowadził rejest, kto i kiedy otrzymał daną rzecz, a także kiedy i w jakim stanie ją zwrócił; ze względu na praktyczność i sens, nie ma sensu prowadzić takiego rejestu w stosunku do makiet używanych na klubie) oraz przechowywaniem majątku klubu.
    5.Magazynier jest zobowiązany do opieki nad majątkiem klubowym, więc jeśli nie będzie potrafił udowodnić, kto dokonał uszkodzeń majątku, sam może zostać pociągnięty do odpowiedzialności.

    § 7 MAJĄTEK PIENIĘŻNY KLUBU – PRAWA I OBOWIĄZKI SKARBNIKA

    1.Majątek pieniężny klubu pochodzi ze składek klubowych, bądź darowizn i anonimowych dobroczyńców.
    2.Do majątku pieniężnego dostęp ma JEDYNIE skarbnik. Musi on jednak prowadzić rejestr wpłat i wypłat pieniężnych, gdyż na życzenie walnego zebrania klubowiczów można przeprowadzić lustrację majątku pieniężnego. W razie wskazania na zaginięcie całości bądź części majątku, skarbnik zostanie pociągniety do odpowiedzialności przed zebraniem walnym klubowiczów.
    3.Gospodarowaniem majątkiem pieniężnym zajmuje się walne zebranie klubowiczów.

    § 8 PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWODNICZĄCEGO

    1.Przewodniczący klubu jest zobowiązany reprezentować klub w każdej oficjalnej imprezie, którą sami przygotowujemy, bądź na którą zostaliśmy zaproszeni.
    2.Przewodniczący odpowiada za wszelkie wypadki, które mają miejsce podczas zebrania klubu, spowodowane przez klubowiczów. W jego kompetencji leży też ukaranie sprawców wypadku wedle swojej woli.
    3.Przewodniczący może podejmować decyzje, będące w kompetencji walnego zebrania klubu, jeśli nie ma czasu na jego zwołanie, bądź też pojawiają się inne czynniki, wymagające natychmiastowej odpowiedzi ze strony klubu.
    4.W razie nieobecności przewodniczącego, wszelkie jego kompetencje przejmuje zastępca. Z-ca przewodniczącego jest też zobowiązany udzielać psychicznego i intelektualnego wsparcia przewodniczącemu.

    § 9 PRAWA I OBOWIĄZKI SEKRETARZA

    1. Sekretarz klubu jest zobowiązany do sporządzania sprawozdań z turniejów i innych imprez organizowanych przez Klub Gier Bitewnych, w terminie do 2 tygodni po zakończeniu tej imprezy.
    2. Sekretarz może korzystać z opini klubowiczów i dokumentów turniejowych/imprezowych jeśli może pomóc mu to w sporządzeniu sprawozdania.

    § 10 WALNE ZEBRANIE KLUBOWICZÓW

    1.Walne zebranie klubowiczów to najwyższy organ władzy klubu. Podejmuje najważniejsze decyzje dotyczące działalności klubu, uchwala wysokość składek, wybiera zarząd klubu na kadencję trwającą 6 miesięcy, decyduje jak zarządzać pieniędzmi klubowymi, ma prawo ukarać za brutalne złamanie regulaminu, danych członków klubu na uzasadniony apel przynajmniej 1/3 walnego zebrania klubowiczów.
    2.Walne zebranie klubowiczów zwoływane jest przynajmniej raz na miesiąc. Datę zebrania ustala przewodniczący w porozumieniu z zastępcą.
    3.Zasady głosowania: obowiązuje zasada większości głosów.
    4.Zasady zgłaszania postulatu pod głosowanie: apel przynajmniej 1/3 zgromadzonych.
    5.Podczas walnego zebrania klubowiczów, każdy członek klubu może zagłosować wedle swej woli. Osoby niezrzeszone nie mają żadnego prawa głosu(mogą być tylko obserwatorami), ewentualnie, poprzez zarządzenie przewodniczącego, mogą dysponować głosem doradczym.
    6.W razie remisu bądź niezdecydowania głosujących, decydujący głos ma zawsze przewodniczący.
    7.Podczas walnego zebrania należy wyznaczyć jednego z klubowiczów, który będzie sekretarzem, notującym postanowienia, uchwalone przez zebranie. Nie odbiera mu to oczywiście prawa głosu.
    8.Podczas walnego zebrania należy wyznaczyć jednego z klubowiczów, który będzie przewodniczącym zebrania. Najczęściej będzie to przewodniczący klubu, w razie nieobecności z-ca przewodniczącego. W razie nieobecności i jednego, i drugiego, członkowie klubu winni sami wyznaczyć z pośród siebie przewodniczącego zebrania.
    9.Walne zebranie klubu ma prawo się odbyć gdy przybyło na nie przynajmniej 2/3 klubowiczów.

    § 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1.Zmiany w regulaminie mogą się dokonać tylko podczas walnego zebrania klubowiczów. Raz na 3 miesiące konieczne jest dokonanie poprawek w regulaminie. Zwołuje się wówczas regulaminowe walne zebranie klubowiczów.
    2.Co się tyczy zarządu: każdy klubowicz może na raz pełnić tylko jedną funkcję. Nikt więc nie może skupić w swoich rękach pełni władzy, więc ustrój klubu zwać można ustrojem demokratycznym.
    3. Z racji przeprowadzanej akcji tworzenia makiet, wyróżnia się następujące przywileje:
    a) za sporządzenie przyzwoitej, grywalnej makiety lasu klubowicz jest zwolniony ze składek na okres 2 miesięcy; Magazynier przyniesie na najbliższy klub troche materiałów(drzewek) potrzebnych do budowy lasków, mam nadzieję, że wam się to przyda
    b) za sporządzenie innego, przyzwoitego, grywalnego terenu klubowicz jest zwolniony ze składek na okres 1 miesiąca
    c) za pomocą tych zwolnień można uregulować długi w skłądkach(1 miesiąc składek=4 składki)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal