ďťż
  Regulamin Ligi klanowej 5on5 [Steam] Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Reguła - WΔZ / W Delta Z (AKA Killing Gene, The / R Regulamin Klubu Gier Bitewnych "Zielony Smok" Konkurs na najlepszego admina #1 - REGULAMIN Regulaim serwera Diablo Mod Regulamin Serwera Jail Break REGULAMIN PMM ZIELONY SMOK Regulamin serwera [FFA] Regulamin działu "Mapy" Regulamin serwera [Zombie] Regulamin "ZMECH FORUM"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ugrzesia.htw.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    1. Rozgrywanie Meczy Ligowych
    a)W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 jedna mapa wybrana przez admina ligi.
    b)Mecze rozgrywamy na swoich wcześniej przygotowanych serwerach!
    c)O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu właściwego. Podczas rundy nożowej należy wyrzucić broń. Niezastosowanie się do tej zasady spowoduje automatycznie przegraną rundę.
    d)Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.
    e)W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony.
    f)Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z serwera zawierającym aktualną godzinę
    g)W ćwierćfinale i półfinale mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + mapa wylosowana przez admina.
    Tutaj również liczą się wygrane mapy nie punkty.
    h)W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + 3 mapa wylosowana przez admina ligi!

    2. Punktacja i Mapy
    a) Punktacja w fazie grupowej
    Wygrana - 3 pkt.
    Remis - 1 pkt .
    Porażka - 0 pkt.
    b)Mapy na jakich mogą być rozgrywane mecze
    de_dust2
    de_nuke
    de_inferno
    de_train
    de_tuscan
    de_cpl_mill

    3. Drużyna i gracze
    a)Podczas Ligi jeden gracz może grac tylko w jednym zespole
    b)Można zapisać do Lig 5 graczy podstawowych + max. 4 rezerwowych ( 9 graczy)
    c)Gracza można zmienić min. 5h przed meczem i zmiana musi być zaakceptowana przez Administratora Ligi
    c)Gracze muszą mieć następujące ustawienia:
    ex_interp 0.01 - 0.05
    cl_updaterate 80 - 101
    cl_cmdrate 80 - 101
    Grafika ustawiona na 32 bity.

    4. Konfiguracja Serwera
    a)Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.
    b)Dozwolona jest opcja wyłączenia fadetoblack "mp_fadetoblack 0"

    5. Przedstawiciele klanów
    Każdy CL i vCL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

    6. Media z meczów
    W poście meczu umieszczone musi być :
    - screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 2 / + 2 )
    - screeny statusu
    - dema należny przechowywać przez 24 godz od daty meczu
    - obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen
    - screeny ćwiartek

    7. Zachowanie graczy
    Po napisie LIVE! zawodnicy teamu piszą wyłącznie na TeamSay. Spamowanie Saya będą karane punktami karnymi

    8. HLTV i Dema
    Na każdy meczu powinno być HLTV. Jeśli z jakiegoś powodu na meczu nie będzie HLTV gracze są proszeni o nagrywanie demek "record nazwa_dema". W przypadku kiedy gracz po meczu zostanie poproszony o demo a nie będzie go posiadał drużyna przegrywa mecz w/o.

    9. Spóźnienia
    Dozwolone jest spóźnienie się team`u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa 5 minutowa pomiędzy mapami!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal