zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plugrzesia.htw.pl
|
Tell a Friend About This Web
Site! |
| |
|
|
|
felici portal
1. Rozgrywanie Meczy Ligowych a)W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 jedna mapa wybrana przez admina ligi. b)Mecze rozgrywamy na swoich wcześniej przygotowanych serwerach! c)O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu właściwego. Podczas rundy nożowej należy wyrzucić broń. Niezastosowanie się do tej zasady spowoduje automatycznie przegraną rundę. d)Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron. e)W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony. f)Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Nieprzybycie przeciwników musi być udokumentowane screenshotem z serwera zawierającym aktualną godzinę g)W ćwierćfinale i półfinale mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + mapa wylosowana przez admina. Tutaj również liczą się wygrane mapy nie punkty. h)W finale oraz meczu o 3 miejsce gramy 5on5 MR 15 dwie mapy klanowe + 3 mapa wylosowana przez admina ligi!
2. Punktacja i Mapy a) Punktacja w fazie grupowej Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt. b)Mapy na jakich mogą być rozgrywane mecze de_dust2 de_nuke de_inferno de_train de_tuscan de_cpl_mill
3. Drużyna i gracze a)Podczas Ligi jeden gracz może grac tylko w jednym zespole b)Można zapisać do Lig 5 graczy podstawowych + max. 4 rezerwowych ( 9 graczy) c)Gracza można zmienić min. 5h przed meczem i zmiana musi być zaakceptowana przez Administratora Ligi c)Gracze muszą mieć następujące ustawienia: ex_interp 0.01 - 0.05 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
4. Konfiguracja Serwera a)Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. b)Dozwolona jest opcja wyłączenia fadetoblack "mp_fadetoblack 0"
5. Przedstawiciele klanów Każdy CL i vCL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
6. Media z meczów W poście meczu umieszczone musi być : - screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 2 / + 2 ) - screeny statusu - dema należny przechowywać przez 24 godz od daty meczu - obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen - screeny ćwiartek
7. Zachowanie graczy Po napisie LIVE! zawodnicy teamu piszą wyłącznie na TeamSay. Spamowanie Saya będą karane punktami karnymi
8. HLTV i Dema Na każdy meczu powinno być HLTV. Jeśli z jakiegoś powodu na meczu nie będzie HLTV gracze są proszeni o nagrywanie demek "record nazwa_dema". W przypadku kiedy gracz po meczu zostanie poproszony o demo a nie będzie go posiadał drużyna przegrywa mecz w/o.
9. Spóźnienia Dozwolone jest spóźnienie się team`u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.Dozwolona jest przerwa 5 minutowa pomiędzy mapami!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plsprzedamnadjeziorem.opx.pl
|
|
|
|