ďťż
  REGULAMIN PMM ZIELONY SMOK Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Reguła - WΔZ / W Delta Z (AKA Killing Gene, The / R Regulamin Ligi klanowej 5on5 [Steam] Konkurs na najlepszego admina #1 - REGULAMIN Regulaim serwera Diablo Mod Regulamin Serwera Jail Break Regulamin serwera klanowego Enigm@ Regulamin serwera [FFA] Regulamin działu "Mapy" Regulamin serwera [Zombie] Regulamin "ZMECH FORUM"
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • spartaparszowice.keep.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Puchar Mistrza Mistrzów Klubu Fantastyki Zielony Smok

    Idea konkursu:
    Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszego MG Klubu Fantastyki Zielony Smok. Głównym organizatorem i osobą odpowiedzialna za jego przebieg jest Krzysztof Grzegorczyk – instruktor opiekujący się klubem z ramienia LOK.
    Konkurs trwa od marca do października 2007 r.

    Warunki uczestnictwa.
    1. Każdy MG zapisuje się do udziału w konkursie wysyłając prywatną wiadomość z forum Klubu Fantastyki Zielony Smok, lub deklarując chęć udziału jurorom.
    2. Konkurs składa się z dwu etapów – eliminacji i finału.
    a. Eliminacje – każdy MG biorący udział w eliminacjach musi poprowadzić 4 sesje do końca lipca 2007 r.
    b. Finał - każdy MG biorący udział w finałach musi poprowadzić 3 sesje do końca października 2007 r.
    3. Prowadzący ma absolutną swobodę wyboru prowadzonego sytemu, może cały PMM poprowadzić w jednym wybranym RPG-u lub, co sesję zmieniać grę.
    4. MG uczestniczący w PMM ma swobodę doboru graczy – może wybrać dowolnych. MG może prowadzić jednej drużynie maksymalnie 3 sesje poczym musi zmienić prawie cały skąłd (może zostawić sobie jednego gracza).
    5. Minimalna ilość graczy biorących udział w sesji to 3 osoby a czas sesji 5 godzin.
    6. Sesja musi odbywać się podczas „Nocy z Grami w Lubartowskim Ośrodku Kultury”.
    7. Prowadzący przed sesją informuje jury czy dana sesja będzie sesją zaliczaną do punktacji PMM.

    Komisja
    1. W skład komisji wchodzą:
    - Krzysztof „Magnez” Grzegorczyk
    - Łukasz „Chendler Kosek”.
    2. Członkowie komisji nie mogą startować w konkursie Puchar Mistrza Mistrzów Klubu Fantastyki Zielony Smok
    3. Jeżeli jeden z członków komisji jest nieobecny na nocce, drugi może wybrać za zgodą jurora tymczasowego.
    4. Członkowie komisji oceniają sesję konkursowe na podstawie własnych obserwacji, lub uczestnictwa w sesji.

    Ocenianie
    Ocena każdej sesji składa się z dwóch puli punktów: puli pochodzącej z oceny graczy biorących udział w sesji oraz z oceny komisji.

    Ocena graczy
    Gracze oceniają sesję w 9 kategoriach na podstawie poniższego klucza. Minimalna ocena 1 maksymalna jest zależna od kategorii.

    1. Kategorie – klucz dla graczy:

    KATEGORIE 1- 9 punktów

    I Kreacja świata:
    Określa zdolności językowe i opis fabularny naszego MG. Jak pięknie mówił i jak przekonywująco wykreował otaczający was świat. Do tej kategorii należą wszelkiego rodzaju spektakularne opisy, jak i odgrywanie przez MG BN-ów.
    Przykłady
    1. MG jąkał się zacinał i więcej milczał niż mówił.
    2. Mg opowiadał używając ciągle tych samych słów, zacinał się.
    3. Było całkiem znośnie, choć BN-i absolutnie plastikowi a Mg słownictwem nie wykraczał poza liceum. częste pauzy.
    4. Mg nie robi pauz, choć wybitnym poetą tez nie jest… BN-i powiedzą coś śmiesznego czasem.
    5. Jest już całkiem porządnie, mg stara się modulować głos, świat nabiera rumieńców i kolorów, ciągle imperatyw jednego zmysłu(wzroku), Bni- widać że mają jakaś historię.
    6. Mg sprawia że na krótka chwilę mam wrażenie że świat żyje własnym życiem. Bni- nie są do siebie podobni.
    7. Narrację Mg można porównać pod względem gramatyki do bardzo dobrej książki ,Bni zapadają w pamięć, świat tętni własnym życiem.
    8. Obrazy wywoływane słowami są tak sugestywne że właściwie w głowie wyświetla się film, Narracja MG utrzymuje napięcie, a sam MG bawi się opisem niczym artysta malarz. Bni- nie zuc że prowadzi ich jedna osoba – są przekonywujący i realni.
    9. Nie wyobrażałeś sobie że można tak poprowadzić sesje pod względem plastyczności opisu, dynamizmu postawy ciała, tembru głosu. BN-ów zapamiętasz do końca życia.

    II Zabawa graczy.
    Zadajcie sobie pytanie: jak dobrze się bawiliście? Czy sesja nie była nudna? Czy mieliście co robić czy ją zapamiętacie?
    Przykłady:
    1. Nudy takie że nie dotrwałem do połowy i usnąłem, choć nie byłem zmęczony.
    2. Przykimałem pod koniec, nic wartego uwagi.
    3. Było fajnie tak z 5 –ć minut
    4. Bez rewelacji ot mogło być, momentami dłużyzny.
    5. Sesja była przeciętna, właściwie nie można jej uważać za stratę czasu.
    6. Było fajnie, spać się nie chciało a MG potrafił przykuć uwagę graczy.
    7. Wypieki na twarzy, dawno tak dobrej sesji nie grałeś, zabawa świetna.
    8. Fenomen jedna z najlepszych sesji w twoim życiu, długo będziesz ja pamiętał, nie żałujesz nawet 5ciu minut spędzonych na sesji.
    9. sesja życia – nigdy w coś takiego nie grałeś – nigdy już grać nie będziesz.

    Kategorie za 1- 6 punków

    III Obiektywność
    Nikt z graczy nie lubi być traktowany niesprawiedliwie – ta kategoria obrazuje jak sprawiedliwy był wasz Mg podczas sesji.
    Przykłady:
    1. MG był przekupnym skurwielem, faworyzował wyraźnie niektórych graczy, natomiast gnębił pozostałych, nie słuchał ich deklaracji, bądź czepiał się o byle co uniemożliwiając w ten sposób dobrą zabawę.
    2. Mg był stronniczy, widocznie faworyzował część graczy nie poświęcając innym wystarczająco dużo uwagi.
    3. Mg lekko faworyzował jedna lub kilka postaci, jednak nie przeszkadzało to zanadto w dobrej zabawie.
    4. Mg skoncentrował się na bohaterach na których oparta była fabuła, jednak nie pom9nął innych i wszyscy dostali podobną ilość czasu na sesji.
    5. Mg był sprawiedliwy i poświęcał wszystkim tyle samo uwagi, nie dał się zakrzyczeć, a ferowane przezeń wyroki były nader słuszne i nie krzywdziły nikogo.
    6. Jak ten gość to robi że nawet kiedy cię zabije to ty wiesz że to jedynie TWOJA wina, absolutny brak stronniczości u MG, każdy z graczy dostaje dokładnie tyle samo czasu.

    IV Elastyczność
    Jak Mg reaguje na wasze deklaracje? Czy bierze je pod uwagę? Potrafi improwizować? Czy czujecie się ograniczani przez MG?
    Przykłady:
    1. MG tak powiedział – koniec, właściwie gracze nie są potrzebni.
    2. Gracze mają niewielki wpływ na fabułę, jeśli zrobią cos nieprzewidzianego MG tak to poprzestawia że i ta wyjdzie na jego, niektóre deklaracje są pomijane.
    3. Mg kiepsko radzi sobie z improwizacją, czasem pomija deklaracje, lub zmusza was przy pomocy niezwykłych zbiegów okoliczności do zrobienia rzeczy których wymaga przygoda.
    4. Mg improwizuje całkiem nieźle, macie duża swobodę działania, choć przy nietypowych pomysłach możecie czuć się ograniczeni.
    5. Właściwie nie widać granicy pomiędzy improwizacja a przygotowanym scenariuszem.
    6. Absolutne rodeo swobody, robicie co chcecie w pełni generując fabułę, MG świetnie z wami współpracuje reagując na każdą wasza deklaracje w sposób „jakby znał ją tydzień temu i wszystko sobie wcześniej przygotował”

    V Komunikatywność
    Jaka wasz mg opisuje sytuację. Czy potraficie sobie wyobrazić to co dzieje się na sesji? Czy nie ma niepotrzebnych przestojów w celu „rozjaśniania bieżącej sytuacji”?
    Przykłady:
    1. Nie kumacie o co chodzi, a Mg nic nie che wyjaśnić. Nie wiadomo czy był krzak czy coś zza niego wyskoczyło?
    2. Mg się stara, lecz sytuacje są nie jasne, opis nieprecyzyjny i często nie wiadomo, co gdzie jest.
    3. Tu jest ork, a tam krzak – w miarę spójnie i jasno, choć czasem trzeba się zastanowić, co gdzie jest.
    4. opis mg i sytuacje na sesji są w pełni dla was zrozumiałe. Czasem szwankuje logika.
    5. Logika na miejscu – żadnych pomyłek, opis precyzyjny jak żyletka – żadnych pytań.
    6. Poziom nie do osiągnięcia dla zwyczajnych śmiertelników . Wszystko jasne, nie są potrzebne żadne wyjaśnienia. Logiczność przygody i sytuacji absolutna.

    KATEGORIE od 1-3 punktów

    VI Handouty
    Czyli pomoce w grze:
    Przykłady
    1. Handoutów nie było
    2. Jakieś były – nie za specjalne
    3. były świetnym elementem przygody i budowały klimat.

    VII Muzyka
    Jak dobrana była muzyka.
    Przykłady:
    1. Muzy nie było
    2. Coś brzdąkało
    3. Muzyka była absolutnie dobrana do sesji…

    Ocena komisji
    Komisja ma prawo przyznania dodatkowych punktów ich pula wacha się od 2 –do 12 punktów.
    Każdy z jej członków przyznaje od 1-6 punktów za sesję na podstawie swoich obserwacji.

    Punktacja
    1. Z każdej kategorii wyciągana jest średnia arytmetyczna. Punkty z poszczególnych kategorii dodaje się do siebie a następnie dodaje się do nich punkty komisji.
    2. Punkty z sesji sumują się w eliminacjach.
    3. Do finału przechodzi jedynie 4 najlepszych MG 9tych których sumaryczna ilość punków z eliminacji była najwyższa).
    4. Punkty w finale liczone są od nowa(nie przechodzą do finałów punkty z eliminacji)

    Nagrody
    Najlepsi MG otrzymają nagrodę o wartości około 200 zł, oraz pamiątkowy puchar i dyplom.

    Interpretacja regulaminu
    Ostateczna interpretacja należy do członków jury.

    jakieś opinie i pytania od przyszłych uczestników????
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal