ďťż
  Psychologia kontaktu z klientem cz.2 Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Psychomanipulacja umysłem człowieka [Audiobook] Jutro - 2.06 - nie ma wykładu z psychologii Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? [Poradnik] psychologia ryzyka finansowego Kontakt z Dyrektorem Klient / The Client (1994) Psychologia kontaktu z klientem cz.6 Psychologia kontaktu z klientem cz.1 Psychologia kontaktu z klientem cz.5 Psychologia kontaktu z klientem cz.3
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amcocker.keep.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    Poziom zadowolenia klienta można badać poprzez:

    * analizę poziomu sprzedaży,

    * analizę utraty klientów,

    * analizę reklamacji,

    * analizę fałszywych zakupów.

    Analiza poziomu sprzedaży

    Jest to metoda wykorzystywana, jednak niewystarczająca w pełni do określenia poziomu zadowolenia klienta. Może jedynie dać ogólny pogląd na ilość klientów dokonujących zakupu. Ogólna analiza sprzedaży to sprawdzanie trendu wzrostu lub spadku sprzedaży w określonych okresach. Natomiast na poziomie pojedynczego klienta poziom sprzedaży to analiza ilości transakcji zawartych z danym klientem w określonym czasie oraz wartość pieniężna sprzedanych produktów.

    Trzeba jednak zadać sobie pytania: Czy wysoka sprzedaż oznacza zadowolenie klientów? Czy klient dokonujący stałych zakupów jest zadowolony i pozostanie lojalny wobec firmy w przyszłości? Analiza poziomu sprzedaży nie odpowiada na te pytania jednoznacznie. Wysoka sprzedaż może oznaczać zadowolenie klientów, ale może być także wynikiem wypuszczenia na rynek dobrego jakościowo produktu, wzmożonych działań promocyjnych w określonym czasie lub obniżkami cenowymi. Podobnie jest z zakupami cyklicznymi klientów. Mogą być one dowodem satysfakcji klientów, ale także objawem braku czasu na zakup w konkurencyjnej firmie, lub przyzwyczajeniem. Jednak w dłuższym okresie czasu może się okazać, że działania marketingowe w innej firmie spowodują zmianę firmy przez klienta.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal