ďťż
  Psychologia kontaktu z klientem cz.5 Home          uDeXa.pl          Blokus          I Runda          1.04.08          Gladiator


Odnośniki felici portal Psychomanipulacja umysłem człowieka [Audiobook] Jutro - 2.06 - nie ma wykładu z psychologii Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? [Poradnik] psychologia ryzyka finansowego Kontakt z Dyrektorem Klient / The Client (1994) Psychologia kontaktu z klientem cz.6 Psychologia kontaktu z klientem cz.1 Psychologia kontaktu z klientem cz.2 Psychologia kontaktu z klientem cz.3
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amcocker.keep.pl

  • Newsletter Your E-mail Address:

      Subscribe
      Un-Subscribe



    Login here
    Uid 
    Pwd
                
                         
             

     

    Search This Site
    two or three keywords

              
    Tell a Friend About This Web Site!

    Your Email  
    Friend's Email
    Message

         

                                           

                                                                                                                                         

     
    Welcome to ArticleCity.com

    felici portal

    A.Określenie kluczowych klientów firmy

    Firma powinna wybrać dziesięciu najważniejszych klientów i utrzymywać z nimi szczególne więzi.

    B.Wyznaczenie dla każdego kluczowego osobnego pracownika firmy w formie opiekuna

    Pracownik, który obsługuje ważnego klienta, powinien zostać przeszkolony w utrzymywanur odpowiednich relacji z kluczowym klientem i posiadać w tej dziedzinie najwyższe kwalifikacje. Pracownik odpowiedzialny za utrzymywanie ścisłych widzi z klientem powinien posiadać cechy odpowiednio dobrane do konkretnego klienta;

    C.Określenie zakresu obowiązków osoby odpowiedzialnej za utrzymywanie ścisłych więzi z klientem

    Zakres ten powinien obejmować cele działania, zbieranie informacji o kliencie oraz dostosowywanie oferty do jego potrzeb. Osoba odpowiedzialna za utrzymywanie ścisłych widii z klientem jest punktem skupiającym wszystkie informacje o kliencie oraz jest czynnikiem mobilizującym jego obsługę przez przedsiębiorstwo.

    D.Powołanie dyrektora do nadzorowania pracy osób odpowiedzialnych za utrzymywanie ścisłych więzi z klientami

    Dyrektor ds. kluczowych klientów powinien być osobą wspomagającą działania opiekunów konsumentów. Powinien opracowywać zakresu obowiązków pracowników podległych, organizowanie szkoleń oraz spotkań celem, których jest zwiększenie efektywności osób odpowiedzialnych za utrzymywanie ścisłych więzi z klientami;

    E.Przygotowanie strategii współpracy z kluczowym klientem

    Każda osoba odpowiedzialna za ważnego klienta powinna przedstawić plan współpracy z klientem. Współpraca powinna polegać między innymi na:

    * inicjowanie kontaktów z klientem

    * informowanie o nowych produktach i usługach

    * doradzanie w sprawach zakupów

    * bieżące sprawdzanie potrzeb klienta

    * obsługa posprzedażowa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sprzedamnadjeziorem.opx.pl
  •  

     


    Copyright Š 2001-2099 - felici portal